چه وب سایت هایی درباره‌ی بهینه سازی کلاه سیاه نوشته اند؟
نوشته شده توسط : عباسی
جستجوی بالای یوزرها، مهمترین ادله وجود مقاله‌ها آموزشی در حوزه بهینه سازی سئو سایت میباشد.
این فراگیری ها تا چه حد قابل اعتماد یا این که به کارگیری می باشند؟
حال که می دانیم برهان اصلی ساخت این مقاله‌ها جذب مخاطب بیش تر میباشد، روءیت کرد بهتری نسبت به اعتبار و عملکرد آن ها خوا‌هیم داشت. برای آنکه باز‌بینی ظریف تری داشته باشیم چندین نکته حائض اهمیت راجع‌به این تکنیک ها را به شما یاداوری می کنیم.
 
1- چه وب سایت هایی درباره‌ی بهینه سازی کلاه سیاه نوشته اند؟
باز‌نگری وبسایت هایی که درین عبارت و عبارت های مربوط به آن رده قابل قبولی داشته اند نشان می دهد که عملا به دو مدل اصلی تقسیم می‌شوند.
 
جور اولیه مقالاتی می‌باشند که در زمینه ی تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه و تاثیرات مخرب آن بر وب سایت شما هشدار داده اند. یعنی با مطالعه این مقاله ها شما با چندین تکنیک مختص آشنا می‌شوید اما در غایت متوجه خواهید شد که هیچ یک از آن‌ها اکنون تلاش لازم را ندارند. این وب سایت ها معمولا منابع دارای اعتبار seo در عالم مانند moz.com، Search engine journal یا این که حتی وب سایت neilpatel.com می‌باشند. گروه مقاله‌ها آکادمی وبسیما با تیتر بهینه سازی کلاه سیاه نیز در همین جور جای می‌گیرند.
 
جور دوم وب سایت هایی میباشند که به معرفی یک تکنیک مختص و تاثیر شگفت انگیزی که از آن اخذ کرده اند می پردازند. در‌این مقاله ها شما با یک طریق مختص برای فریب گوگل آشنا گردیده و نمودارها و آمارهای مختلفی از تاثیر شگفت انگیز آن مشاهده می‌کنید. نکته مشترک در بین کلیه این تکنیک ها آن میباشد که در غایت به یک ابزار، خدمت یا این که جنس مختص منتهی می گردند.
 
یک مثال از ابزارهای مرتبط با seo کلاه سیاه
در واقع شما همگی این یادگرفتن ها و داده ها را اخذ می کنید تا برای خرید یک مال یا این که ابزار مختص ترغیب گردید. هیچ منشاء موثقی برای تایید این شیوه ها یا این که باز نگری ظریف تاثیر آن‌ها وجود نداشته و همگی داده ها را بایستی مستقیما از ارائه دهنده خدمت اخذ فرمایید.
 
تحت عنوان توده بندی میتوان خاطرنشان کرد؛ مدل اولیه وب سایت هایی میباشند که به‌دنبال ارتقاء بازدید یا این که گردآوری آدرس اینترنتی یوزرها می‌باشند و عموما درآمد آن ها از مشورت کردن یا این که تبلیغات میباشد. نوع دوم هم وبسایت هایی می‌باشند که جنس یا این که سرویس ها خاصی را پباده سازی کرده و قصد دارا‌هستند از روش این محتوا آن را به فروش برسانند. در سود انگیزه هیچ کدام از آن ها فراگیری تکنیک های کاربردی کلاه سیاه به شما وجود ندارد.
 
2- شما او‌لین نفری نیستید که بدین برگه رسیده اید!
زمانیکه با جستجوی یک عبارت همگانی یا این که حتی یگانه به ورقه ای از وب می سید و با یک ابزار یا این که تکنیک بهینه سازی کلاه سیاه آشنا می شوید می بایست این نکته را در ذهن داشته باشید که از چه طریقی بدین برگه و داده ها رسیده اید؛ احتمالا کاوش در گوگل! یعنی گذشته از شما گوگل و ربات های آن درین کاغذ بوده اند.




:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: